Pod lemn- Parcul Cismigiu

Parcul Cismigiu

Flora - Herastrau

Powered By Blogger

marți, 16 martie 2010

Chestionar Gheba Andreea

1.Cat de des mergeti in parc?
a) zilnic
b) de cateva ori pe saptamana
c) de cateva ori pe luna
d) nu merg in parcuri, nu-mi plac

2.Daca vedeti o persoana care arunca pe jos un ambalaj, o rugati sa il arunce la gunoi?
a) da, normal
b) nu, nu-mi place sa ma implic
c) nu stiu, depinde de persoana

3.Daca d-voastra vedeti un ambalaj pe jos, il aruncati la gunoi?
a) da, normal
b) nu, nu mi se pare igienic

4.Credeti ca situatia parcurilor din Bucuresti este una buna?
a) da, e acceptabila
b) se poate si mai bine
c) nu, parcurile sunt intr-o stare neplacuta

5. Credeti ca primariile acorda suficienta atentie parcurilor?
a) da
b) nu
c) nu stiu, nu raspund

6. Credeti ca in timp, parcurile din Bucuresti vor fi din ce in ce mai putine si mai mici?
a) da, se construiesc noi cladiri aprope zilnic
b) nu, parcurile sunt prea importante pentru sanatatea noastra si nu se va ajunge atat de departe
c) nu stiu, nu raspund.

7. Va simtiti in siguranta in parcurile din Bucuresti?
a) da
b) nu

8. Ati participa la o strangere a gunoaielor din parcuri?
a) da, mi se pare un lucru normal
b) nu, nu e de datoria mea

9. Spuneti 3 lucruri pe care ati vrea sa le schimbati in parcul d-voastra preferat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu